GRATIS VEREZENDEN VANAF €75,- 
UNIEK EN PERSOONLIJK
LEVERTIJD 5 - 7 WERKDAGEN 

Veelgestelde vragen

1. Kan ik een bestelling als kadootje naar een ander versturen? 

Ja dit kan! Wanneer je tijdens je bestelling aangeeft in het opmerkingenveld voor wie het is en een persoonlijke boodschap toevoegt, dan zorg ik ervoor dat diegene een ingepakt cadeautje ontvangt namens jou. 

2. Hoe worden de producten verpakt?

De meeste producten worden verpakt en verzonden in een brievenbusdoos of verzendzak. Als je meerdere producten koopt dan worden de producten verzonden als pakketpost en verpakt in een doos. Ik doe aan hergebruik (duurzaam!) dus het kan zomaar zijn dat je mijn pakketje ontvangt in een Bol doos. Breekbare producten worden ingepakt in bubbeltjesfolie.

3. Hoe worden de verzendkosten berekend?

Ik werk met vaste verpakkings- en verzendkosten. Verzending met een brievenbusdoos kost €5,00 en een pakket €7,50. Voor een brievenbuspakket hoef je niet thuis te blijven want het word afgeleverd in je brievenbus. Bij zowel een brievenbusdoos als een pakket ontvang je een Track & Trace code. Ik verzend het meeste met DHL.

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden handmatig gemaakt en bedrukt. Dit kost tijd, hierdoor is onze verzendtijd 7 werkdagen. Tenzij anders aangegeven bij het product zelf (zie productinformatie). Ik maak bestellingen na schooltijd en in het weekend. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je hier een bevestigingsmail van met een Track & Trace code. De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Zodra ik de bestelling aan DHL lever, hebben ik helaas geen invloed meer op de levertijd. 

Spoedbestellingen zijn mogelijk maar houdt dan rekening met extra kosten.

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Je moet dan wel vooraf je bestelling plaatsen en betalen. Na ontvangst van je bestelling en betaling verzamelen we de artikelen of bestellen deze bij de fabrikant(en). Zodra je bestelling klaar ligt om af te halen dan ontvang je van ons een e-mail. Voor het afhalen van je bestelling kun je een afspraak maken via het telefoonnummer in de e-mail. Een afspraak is nodig omdat er niet altijd iemand aanwezig is en om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk komen afhalen.

6. Doe je aan samenwerken?

Ik sta altijd open voor een samenwerking. Bij interesse verzoek ik je een bericht te sturen via het contactformulier. 

7. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@amarinsb.nl. Ik zal dan samen met jou op zoek gaan naar een oplossing. Is de oplossing voor jou niet bevredigend dan verwijs ik je naar het Europees Online Platform voor geschilbeslechting.

8. Ik wil een product in een andere kleur.

De meeste producten zijn leverbaar in verschillende kleuren, vooral textiel. Wanneer jouw kleur er niet bij staat kun je mij een mail sturen. Ik kan je dan een overzicht sturen van alle beschikbare kleuren van dat product. 

9. Waarom zie ik BruisFM staan als ik betaald heb via iDeal?

Dit komt omdat de iDeal betalingen lopen via het bedrijf van mijn vader. Als minderjarige kan ik mij namelijk wel inschrijven bij de KVK maar ik kan nergens een zakelijke bankrekening openen om gebruik te maken van iDeal. Een privérekening is niet toegestaan bij een payment service provider. Op deze manier kun jij toch via iDeal betalen en heb ik minder administratie. BruisFM is dus het bedrijf van mijn vader.

10. Hoe kan ik betalen?

Wanneer je iets besteld via de webshop kun je het meteen betalen via iDeal. Dat is wel zo veilig voor ons allemaal.

Voor bestellingen van bedrijven of maatwerk, wordt een factuur verzonden.

Chat openen
1
Hulp nodig?
Hallo, hoe kan ik je van dienst zijn? Mijn klantenservice is bereikbaar van ma-vrij tussen 9.00 en 12.00 uur. Groetjes AmarinsB