Ja dit kan! Wanneer je tijdens je bestelling aangeeft in het opmerkingenveld voor wie het is en een persoonlijke boodschap toevoegt, dan zorg ik ervoor dat diegene een ingepakt cadeautje ontvangt namens jou.
De meeste producten worden verpakt en verzonden in een brievenbusdoos of verzendzak. Als je meerdere producten koopt dan worden de producten verzonden als pakketpost en verpakt in een doos. Ik doe aan hergebruik (duurzaam!) dus het kan zomaar zijn dat je mijn pakketje ontvangt in een Bol doos. Breekbare producten worden ingepakt in bubbeltjesfolie.
Ik werk met vaste verpakkings- en verzendkosten. Verzending met een brievenbusdoos kost €5,00 en een pakket €7,50. Voor een brievenbuspakket hoef je niet thuis te blijven want het word afgeleverd in je brievenbus. Bij zowel een brievenbusdoos als een pakket ontvang je een Track & Trace code. Ik verzend het meeste met DHL.
Al onze bestellingen worden handmatig gemaakt en bedrukt. Dit kost tijd, hierdoor is onze verzendtijd 7 werkdagen. Tenzij anders aangegeven bij het product zelf (zie productinformatie). Ik maak bestellingen na schooltijd en in het weekend. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je hier een bevestigingsmail van met een Track & Trace code. De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Zodra ik de bestelling aan DHL lever, hebben ik helaas geen invloed meer op de levertijd. Spoedbestellingen zijn mogelijk maar houdt dan rekening met extra kosten.
Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Je moet dan wel vooraf je bestelling plaatsen en betalen. Na ontvangst van je bestelling en betaling verzamelen we de artikelen of bestellen deze bij de fabrikant(en). Zodra je bestelling klaar ligt om af te halen dan ontvang je van ons een e-mail. Voor het afhalen van je bestelling kun je een afspraak maken via het telefoonnummer in de e-mail. Een afspraak is nodig omdat er niet altijd iemand aanwezig is en om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk komen afhalen.
Ik sta altijd open voor een samenwerking. Bij interesse verzoek ik je een bericht te sturen via het contactformulier.
Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@amarinsb.nl. Ik zal dan samen met jou op zoek gaan naar een oplossing. Is de oplossing voor jou niet bevredigend dan verwijs ik je naar het Europees Online Platform voor geschilbeslechting.
De meeste producten zijn leverbaar in verschillende kleuren, vooral textiel. Wanneer jouw kleur er niet bij staat kun je mij een mail sturen. Ik kan je dan een overzicht sturen van alle beschikbare kleuren van dat product.
Dit komt omdat de iDeal betalingen lopen via het bedrijf van mijn vader. Als minderjarige kan ik mij namelijk wel inschrijven bij de KVK maar ik kan nergens een zakelijke bankrekening openen om gebruik te maken van iDeal. Een privérekening is niet toegestaan bij een payment service provider. Op deze manier kun jij toch via iDeal betalen en heb ik minder administratie. BruisFM is dus het bedrijf van mijn vader.
Wanneer je iets besteld via de webshop kun je het meteen betalen via iDeal. Dat is wel zo veilig voor ons allemaal. Voor bestellingen van bedrijven of maatwerk, wordt een factuur verzonden.
Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen, tenzij dit gepersonaliseerd is! De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden onderstaande voorwaarden. Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour. De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere op maat gemaakte tekst of logo's. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst hier contact over opgenomen te worden. Wanneer het inderdaad een drukfout of productiefout is, dan zal ik het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kan ik helaas niets meer voor je doen. Check dus altijd je bestelling bij ontvangst! Stappenplan retourneren: 1. Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:- Het artikel dient onbeschadigd te zijn.- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.2. Stuur een mail naar info@amarinsb.nl en geef aan welk product en waarom je wilt retourneren. 3. Na akkoord ontvang je van ons een retourformulier.4. Verpak de artikelen en zorg dat het retourformulier erbij zit.5. Schrijf het retouradres op de verpakking:AmarinsBt.a.v afdeling retourenZevenhuizerstraat 96 3828 BG HOOGLAND6. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of pakketservice, zoals DHL of PostNL. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.7. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening. Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijg je het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten. Bij het terugsturen van een deel van de bestelling worden uitsluitend de artikelen vergoed.
Deze website maakt gebruik van cookies. Deze cookies worden gebruikt voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledige geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Door op 'bevestigen' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies.